суботу, 22 листопада 2014 р.

Модуль 11

Модуль 11
Курс Інтел 10 версія - видався досить насиченим, цікавим, запам'ятався!


Було корисним створення та використання щоденника власного навчання.

Програма вдала для подальшого впровадження. 

Вона відкриває нові можливості з використання проектної методики, а особливо корисним є стратегії оцінювання. 

На мою думку, слід приділяти увагу, і на учнівські роботи (з дослідженням). 

Новим є онлайнове обговорення проектів – це для вчителів буде також дуже корисним. 

Завдяки курсу розширюються можливості з використання технолоії веб 2.0. у навчальному процесі. 

 Отже, курс готовий для впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах. 
[Image]

пʼятницю, 21 листопада 2014 р.

Модуль 10

[Image]
Модуль 10
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
-яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб? Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора?
- Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів

четвер, 20 листопада 2014 р.

Модуль 9


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.  Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу).  Але цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово збільшуючи.
Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впроратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.
Також не слід забувати обдарованих учнів - вони могуть працювати із завдання повишенної складності.
Модуль був дуже насиченим, багато нових методів по впровадженню диференційованого навчання для учнів я для себе відкрив.

середу, 19 листопада 2014 р.

Модуль 8

Модуль 8
 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
-Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
-Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
-Продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до менш важливого

вівторок, 18 листопада 2014 р.

Модуль 7


У цьому модулі я  спланував та поділився з колегами шляхами використання Інтернету на уроках,   допоміг учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів, спланував та створив приклад учнівської роботи: презентації. Цей приклад має бути спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Подумав над оцінюванням прикладу учнівської роботи. 
[Image]

понеділок, 17 листопада 2014 р.

Модуль 6



Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
· допомагати учням, які мають питання з теми дослідження або захворіли, але бажають приймати участь у проекті;
· організовувати роботу учнів по видозміні, доповненю та видаленню контенту інших, критично та конструктивно відповідати на ідеї однолітків на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
· здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, яка на них чекає та їх побажань щодо ролей в групах, їхнього бажання/небажання працювати у проекті, дізнатися про їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.

Дуже сподобалась робота з формами та налаштуванням блогу.  Багато цікавого дізнався. Навчився працювати з гаджетами тощо.
Стосовно даної роботи у мене сумнівів не було. 
[Image]

пʼятницю, 14 листопада 2014 р.

Модуль 5


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:…
-як навчити учнів усвідомити необхідність визнання авторського права, знати основні поняття з авторського права та навчити правомірно використовувати матеріали з різних джерел;
-які конкретні вправи та завдання можна регулярно використовувати у класі для того, щоб забезпечити дотримання учнями основних принципів правомірного використання інформаці
йних джерел та інших даних.

[Image]